miercuri, 7 august 2013

Pliculet pentru cadouri

Am fotografiat anul trecut in vara o floricica (nu luati in seama data, pentru ca este falsa) draguta, am salvat poza in calculator si am uitat de ea. Abia astazi, cand am dat peste ea intamplator, m-am gandit sa o asociez
cu o alta poza veche din calculator, pentru ca o clipa am avut impresia ca ar exista o mica legatura intre ele.
Nu stiu cum se numeste floricica, desi am avut mereu in fata blocului o tufa care facea asemenea flori. Chiar mi-as dori sa aflu, asa ca nu ezitati sa imi spuneti numele ei, daca il stiti.



Cealalta floare despre care vreau sa va vorbesc este de alta culoare si are o cu totul alta destinatie. Mi se pare potrivita pentru cadourile mici, simbolice, pe care le poti face de sarbatori sau chiar iubitei fara nici o ocazie, doar pentru a-i face o surpriza placuta. :)
Este nevoie de o hartie groasa (sau carton), pe care sa o decupam in forma de floare, ca in imaginea urmatoare. Sistemul de inchidere este mai mult decat simplu si elegant, asa ca nu va ramane decat sa va ocupati de cadoul propriu-zis, pe care sa il bagati in floare, apoi sa inchideti petala sub petala.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu