marți, 6 august 2013

Ardei grasi si capia congelati

Ieri am fost de o harnicie exagerata. Am facut piata serioasa, cum nu mai facusem de mult. Printre altele, am cumparat foarte multi ardei capia, dar si ardei grasi, pe care m-am decis sa ii congelez pentru a imbogati la
iarna gustul ciorbelor si al mancarurilor.
Am spalat ardeii, i-am curatat de cotoare si seminte, i-am taiat cubulete si i-am bagat in pungi de plastic de 2 kg. Nu le-am umplut, ci am ales sa le folosesc pentru ca pot manui mai usor o punga mai mare. La fiecare trei ardei grasi am pus un ardei capia, care are o alta aroma si care noua ne place mult.
Obisnuiesc ca iarna sa scot o punga din congelator, sa o desfac si s tai o bucata din ardeii capia si grasi congelati, doar atat cat consider ca imi este necesar, apoi bag punga la congelator. Au acelasi gust ca si ardeii proaspeti, iar mancarurile capata o aroma deosebita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu