luni, 26 august 2013

Buchetul miresei-din nasturi

Daca va intrebati ce mai puteti face din nasturii vechi, adunati de la hainele pe care nimeni nu le mai poarta, va vin eu in intampinare aducand la lumina o idee noua si interesanta. Este vorba despre un buchet de mireasa, care are in loc de flori numai nasturi deosebiti, albi sau aurii, cu forme inedite, brose, resturi de cercei, margele si alte chestii dragute ramase de la bijuteriile vechi.Nu stiu cum procedeaza altii, dar pe mine m-au atras mereu prostioarele stralucitoare si chair daca o haina nu mi-a mai placut sau nu mi s-a mai potrivit, nu am aruncat-o pana cand nu i-am scos nasturii si brizbrizurile pe care le avea. Nu stiam nici eu pentru ce le pastram, ca doar nu sunt nici croitoreasa, nici nu am de gand sa ma apuc de cine stie ce afaceri cu nasturi. :)
De ce sa rupem flori nevinovate, sa ne bucuram de frumusetea lor efemera doar cateva ore, chinuindu-le intr-un buchet oarecare, cum au toate miresele, cand ne-am putea personaliza propriul buchet pentru nunta? De ce sa nu incercam sa dam unicitate nuntii noastre, sa fim altfel decat celelalte mirese, sa avem o imagine diferita de cea a nuntii clasice, a buchetului clasic pe care il vedem atat in filme, cat si in pozele bunicii?
Nu stiu exact cum a fost facut buchetul de mireasa din poza de mai jos, insa imi pot imagina ca a fost folosit un carton acoperit cu matase, peste care au fost cusuti nasturii aceia deosebiti. Cel putin eu asa as proceda, iar la final as ambala totul in asa fel incat sa acopar ceea ce nu trebuie sa fie vazut. Poate veti rade, dar cred ca o pâlnie generoasa ar fi cel mai potrivit obiect pe care poate fi asezat buchetul miresei. :)
Voi ce spuneti, cum credeti ca a fost facut acest buchet? V-ati dori ca la nunta sa aveti asa ceva sau ati merge tot pe clasicul buchet de mireasa facut din flori? Caci nu pot incheia acest articol fara sa va amintesc un lucru: florile folosite la buchetul miresei sunt special crescute pentru acest scop, sunt lucrate cu pasiune de catre profesionisti si vor ramane imortalizate in filmuletele si fotografiile pe care le veti face in ziua nuntii. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu