miercuri, 14 august 2013

Amenajari interioare la cheie

La parterul casei mele detin un spatiu pe care de curand l-am transformat in birou, fiindu-mi mai usor sa lucrez de acasa. Cum nu ma pricep la amenajare, design interior, cromatica culorilor am ales sa imi caut in ajutor o firma, al cauri nume este Art Deco Zone. Biroul fiind destinat intalnirii cu copii acesta trebuia sa fie pregatit pentru a-I primi in egala masura cu mine. M-am hotarart asupra desenelor pe pereti cu color vii, a perdelelor transparente – pentru a putea intra lumina, mobilierul am considerat ca trebuie sa fie albastru, culoarea albastru sugerand linistea, calmul, frumosul. Am transmis dorintele mele designerului firmei, acesta ocupandu-se de restul detaliilor. Au reusit sa conceapa biroul intr-un timp foarte scurt, spre uimirea mea. Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina lor oficiala, acolo puteti gasi idei si pentru casa sau birourile voastre. Daca nu personalul va poate ajuta incantat !

Va recomand acceseaza pagina si citeste mai multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu