luni, 12 august 2013

Cercei, bratara si lantic din fimo

Despre fimo vorbeste tot mai multa lume, pana si saraca mama. Tot mai multi artisti artizani folosesc acest material asemanator plastilinei pentru a crea noi si noi modele, tot mai multe fete tinere isi creaza singure bijuterii folosind
cleiul polimeric numit fimo si tot mai multe femei isi cumpara cercei, bratari, lanticuri sau medaloane din fimo, uimite de multitudinea de culori si modele.
Despre ceea ce inseamna si cum se foloseste fimo am scris deja, asa ca acum va voi lasa cu cateva imagini gasite pe internet, care mie mi-au placut mult. Mi se par deosebite, altfel decat ceea ce poate fi vazut deja pe piata de la noi. De ce sa cumperi ceea ce are toata lumea, cand poti avea modele unicat? Daca ai deja o afacere si vrei idei noi, care sa te inspire, ai nimerit unde trebuie. Ceea ce am selectat iti poate da zeci de idei, iti poate fi de folos, iti poate aduce vanzari record.





Intamplator, am dat si peste imaginea care arata cat de simplu se poate crea modelul floare din fimo. Este suficient sa modelati pasta sub forma de rulouri, pe care apoi le asezati unul langa altul in asa fel incat sa imitati o floare. Intre rulourile de aceeasi culoare integrati felii de alte culori, apoi inveliti in ce culoare doriti. Din aceste suluri unite taiati felii si veti avea o multime de floricele numai bune de folosit la brose, cercei, lanticuri, bratari sau medalioane. Este cea mai simpla tehnica ce poate fi folosita in modelajul cu fimo pentru a scoate un model simpatic. Nu uitati sa incepeti cu partea de mijloc, cea care are alta culoare, asa cum vedem in natura, la flori.


2 comentarii:

  1. sunt foarte frumoase și nu-mi imaginam că se fac totuși atât de simplu
    o zi faină :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca pare usor cand vezi la altii. Eu am incercat sa fac ceva cu manutele mele, la o prietena acasa. Nici una dintre noi nu are rabdare sau talent. Pisica nu semana a pisica, rosul se murdarea de negru si tot asa... :)))

      Ștergere