joi, 1 august 2013

Miere naturala de vanzare

Nu, nu vand eu, ci o colega bloggerita, de la care am primit un bidon prin posta. Trecuse mult timp de cand nu mai gustasem o miere atat de parfumata, care sa imi trezeasca o asemenea placere. Nu ma
intrebati cat de scurt a fost timpul in care eu, sotul si copilul am devorat acel bidon plin cu nectarul florilor, dupa cum mai este denumita mierea de albine naturala.
Despre beneficiile aduse de miere, despre cum poate fi recunoscuta mierea de calitate, dar si alte lucruri legate de acest aliment miraculos, veti gasi detalii pe blogul Andreei, cea care se poate lauda fara teama ca vinde cea mai buna si mai parfumata miere din tara.
Pretul cu care Andreea vinde mierea naturala este identic sau foarte aproape de pretul pietei si o poate trimite oriunde in tara, prin posta. din cate stiu eu. Momentan are miere de salcam, sortiment din care ne-a trimis si noua. Nectarul zeilor, asa as putea numi mierea de la Andreea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu