luni, 12 august 2013

Cum crosetam sosete-botosei

Aveam copilul mic si tare imi doream sa stiu cum se pot croseta botoseii, pentru ca timp si chef aveam cand nu imi faceam planuri de vacanta, insa nu si idei. Am intrebat tot felul de doamne, sperand sa inteleg care este tehnica de crosetare a botoseilor.
Erau pline de bunavointa si imi explicau, insa nu am reusit sa inteleg pana cand nu am gasit pe cineva care sa imi arate. Mi-ar fi placut ca pe timpul iernii sa il vad incaltat cu lucrusoare facute de mainile mele, nu cumparate din magazine sau de prin targurile unde femei pricepute si harnice isi expun si isi vand marfa.
Cel mai simplu model (si singurul) de sosete-botosei pe care il pot face este cel din poza de mai jos, care nu imi apartine, dar arata exact pasii ce trebuie urmati. Numarul de picioruse il stabiliti in functie de masuratoare de inceput. Este suficient sa masurati totul direct pe piciorul copilului. Este cea mai sigura metoada, pentru a nu da gres. Poza este cam mica, dar sper sa se distinga pasii care trebuie urmati.
Dupa ce am invatat sa crosetez botosei, dupa ce i-am facut copilului meu zeci de perechi, in toate culorile posibile, dupa ce am facut cadou prietenelor si nepotului meu alte zeci de perechi, incepusem sa cochetez cu ideea de a lucra si pentru altii, contra cost. Din fericire (sau poate nu), am descoperit in acea prioada farmecul bloggingului si m-am concentrat pe asta, ceea ce mi-a adus la fel de multe satisfactii si beneficii.
Nu uitati ca pe piata este loc pentru toata lumea, mai ales daca va folositi imaginatia si scoateti ceva ce altii nu au facut inca. Uneori, este suficient sa adaugati un fir de alta culoare, un ciucurel, o danteluta, o margica, un nimic care sa iasa in evidenta, pentru ca toti sa creada ca este ceva nou, nemaivazut.
Deocamdata eu m-am axat pe cumparat si am inceput cu rochite ieftine si elegante. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu