marți, 6 august 2013

Morcovi la congelator

Carrefour Online
Profit de aceste zile in care mi-am luat liber de pe blog pentru a-mi pregati de iarna camara. In afara de ardeii capia copti si ardeii grasi congelati, ieri mi-am pregatit si cateva pungute cu morcovi, pentru a nu
mai avea surpriza de acum cativa ani, cand iarna pretul morcovilor a crescut astronomic. Imi umplu din timpul verii congelatorul si la iarna am legume gustoase la pretul din vara, fara ca macar sa ies din casa.
Nu mai pun, ca in alti ani, conserve in sticle si borcane. Nu mai pierd timp si nu mai consum energie de cand am descoperit ca morcovii congelati sunt la fel de buni ca si cei proaspeti.
Morcovi proaspeti, dar si alte legume si fructe pentru conservat in congelator sau prin alte metode puteti comanda de aici.
2 kg de morcovi, 3 bucati pastarnac si o telina, curatate, spalate si date prin razatoare, le-am amestecat cat de bine am putut, le-am pus in pungi de doua kilograme si le-am bagat la congelator.
Iarna scot o punga, o desfac, tai o bucata din amestecul congelat de morcovi, pastarnac si telina, doar atat cat consider ca imi este necesar si bag punga inapoi in congelator. Nu ocupa mult spatiu, nu ma incomodeaza, nu are nevoie de ingrijiri speciale si se pastreaza foarte bine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu