luni, 12 august 2013

Concediu la vecini

Influentati de stirile prezentate de ziare si televiziuni, dar si de intamplarile descrise de prieteni, multi romani ajung sa isi petreaca vacantele la vecini, pe litoralul bulgaresc, caruia i s-a dus vestea ca ofera
tot ceea ce si-ar putea dori un turist in materie de cazare, mancare, tratament, plaje si distractie. Ca alegi sa mergi singur, in gasca sau cu familia, un concediu la vecini iti va ramane pentru totdeauna in amintire.
Bulgarii sunt oameni care au grija la detalii, sunt ospitalieri cu turistii, inteleg ca de la ei vin banii si ca turistul este stapanul, cel care plateste si care trebuie sa beneficieze de cele mai bune conditii. Am prieteni care, de foarte multi ani, au ales sa se distreze in concediu la vecini. De la ei stiu cat este de frumos este in Bulgaria, cat de curate sunt plajele, cat de ieftine sunt biletele si cat de primitori sunt bulgarii, vecinii nostri din sud.
Anul acesta am avut multe planuri legate de casa, am fost foarte ocupati si emotionati din cauza bacalaureatului si a examenelor pentru facultate, asa ca am amantat vizita la vecini pentru anul urmator. Numai bine, spun eu, mai ales ca avem timp mai mult la dispozitie sa punem bani deoparte pentru ca vacanta noastra sa fie perfecta, sa ne putem distra fara griji si sa ne intoarcem cu multe suveniruri pentru familie si prieteni.
Abia astept clipa in care voi calca nisipul fin al litoralului bulgaresc, clipa in care voi scotoci dupa melci si scoici! Recunosc aici cu sinceritate ca m-au influentat mult si povestile cu care colegii bloggeri s-au intors anul acesta din concediile petrecute la bulgari. Am vazut la ei peisaje de o rara frumusete, am citit despre preturile foarte mici si despre ospitalitatea deja proverbiala a vecinilor si mi-am promis ca prima vacanta acolo o voi petrece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu