luni, 12 august 2013

Animale albe

Ati remarcat faptul ca ne atasam mai repede de animalele care au culoarea alba? Cred ca albul ne da impresia de nevinovatie, de bunatate si asta ne face sa indragim repede un animal care pare bland.
Cunosc o doamna care are un caine husky urias, de culoare alba. Un alb pur, fara alte nuante. De cum am intrat prima data in casa ei, am indragit acest urias bland, dar totodata periculos cu cei care au indrazneala de a ridica vreun obiect cazut pe jos. Tot ce este pe jos, cainele considera ca este al lui si se poarta ca atare.

Astazi as vrea sa va arat si alte fiinte de culoare alba. Sa imi spuneti daca nu le indragiti imediat, daca nu va farmeca privirile din prima clipa. Oare asa li se intampla tuturor sau doar eu ma simt atrasa de animale albe?

Sa vedem un paun alb, etalandu-si plin de mandrie coada superba. Paunul face parte din familia fazanilor. Cel asiatic are niste culori care pot concura cu frumosul curcubeu aparut pe cer dupa ploaie. La noi in tara, paunul poate fi admirat in gradinile zoologice, unde isi desfasoara coada ca un evantai, parca laudandu-se. De fapt, el incearca doar sa cucereasca femela, păunița, care are penajul tern, brun deschis.





Doi ursi polari, probabil ursoaica si pui, iubindu-se pe gheata arctica. Mi se par induiosator de draguti. Dar sa nu uitam ca ursul polar este cel mai mare carnivor terestru, cu o forta impresionanta, un animal salbatic care nu te iarta, daca te prinde in regiunea lui, mai ales daca este infometat sau are pui.




Un tigru alb (probabil femela), carandu-si puiul neputincios in gura, asa cum procedeaza si pisicile. inca nu m-am decis daca imi plac mai mult tigri bengalezi, cu portocaliul lor atragator si vesel sau cei albi, care sunt atat de rari. Probabil imi plac tigri in general, indiferent de culorile pe care le au... :)



Pui albi de tigru, poate cele mai frumoase animale de pe pamant. Uitand ca sunt animale salbatice, care vor creste repede mari si vor avea puterea de a sfasia un om chiar si in joaca, iti vine sa ii iei acasa, ca pe niste jucarii bune de smotocit. Din pacate, aceste lucruri chiar se intampla in lume. Multi oameni inconstienti platesc bani grei pentru ca tigri sa fie rapiti din salbaticia in care s-au nascut. Ii cumpara, ii duc acasa, se bucura o perioada de ei ca de o jucarie, dupa care habar nu au cum sa scape de ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu