joi, 16 mai 2013

Tarta cu fructe

Ador sucul de fructe facut cu storcatorul de fructe Hurom. Nu mai este nici un secret pentru cunoscutii mei in privinta preferintelor mele culinare. Imi plac dulciurile si uneori chiar mi se face rau daca simt nevoie de ceva dulce si nu mananc imediat. Ador fructele si,
daca as putea, m-as hrani doar cu ele. Dar nu pot si atunci aleg un fel de 2 in 1, adica imi fac des prajituri cu fructe. Printre preferatele mele se numara placinta cu mere si tartele cu fructe. O poza intalnita din intamplare pe marele si bogatul internet mi-a trezit o pofta grozava, dar nu avea si reteta langa ea, asa ca nu stiu exact cum sa o fac.
In general folosesc o reteta clasica, din 4 oua, trei linguri de zahar, un plic de zahar vanilat, 4 linguri de faina si un varf de cutit de praf de copt. Bat albusurile spuma cu zaharul vanilat, iar galbenusurile cu zaharul. Le torn peste albus si le mixez bine. Adaug faina si praful de copt, amestecand cu lingura de sus in jos. Ung tava cu unt, o tapetez cu faina, adaug fructele curatate si spalate si bag blatul la cuptor pentru vreo 20 de minute (blatul trebuie intepat cu furculita din loc in loc, ca sa nu se umfle).
Astazi voi folosi citrice, daca am noroc sa gasesc mai multe feluri la hipermarket.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu