Furtunurile de radiator vechi sau clemele slabite pot provoca o scurgere a lichidului de racire, ceea ce va duce la supraincalzire si reparatii majore. Sub capota masinii, radiatorul se afla in fata, doua furtunuri ar trebui sa fie legate de radiator, unul superior si unul inferior. Atunci cand motorul este racit suficient, trebuie sa apasati fiecare furtun. Daca furtunul pare fragil si ros este semn ca trebuie sa il schimbati. Verificati clemele de la fiecare capat al ambelor furtune. Daca furtunul are o clema uda, strangeti mai bine sau inlocuiti clema. Clemele ar trebui sa fie stranse destul de tare incat furtunul sa nu poata fi intors sau miscat. Inlocuiti furtunurile radiatorului atunci cand va instalati o noua pompa de apa sau un nou radiator. Atunci cand masina este fierbinte sau calda, asteptati pana se raceste daca furtunul stropeste, sar putea sa fiti oparit cu apa clocotita sau antigel, asa ca incercati sa evitati.
Va recomand service clima auto si oferta radiator Opel.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu