joi, 9 mai 2013

Sa mananc, sa nu mananc?

S-au scris atat de multe lucruri despre painea noastra cea de toate zilele. Pana si eu am abordat acest subiect pe celalalt blog, atunci cand am gasit la cineva intrebarea: " Painea prosteste?".
Atunci am scris ca nu ma simt mai prosta decat altii pentru ca am mancat paine multa, nici nu cred in mitul conform caruia painea ingrasa. Ar fi trebuit sa fiu obeza, pentru ca mananc foarte multe produse de panificatie.
Fac mereu prajituri cu blat de tort, fac negrese, fursecuri, cornulete, covrigi etc. Nici unul dintre noi nu este prea gras. Am trait cu doua felii de paine pe zi timp de un an, cat am stat in Italia, pentru ca acolo lumea prefera pastele fainoase. Et bine, pastele alea m-au facut sa ma ingras 10 kilograme in trei luni. Dar nu aveam cum sa renunt la ele! Erau atat de bune! Cum sa refuzi o farfurie care arata asa?




Eu stiu un lucru: daca nu m-au omorat pana acum, painea si pastele fainoase nu o vor face nici de acum incolo, asa ca plec sa fac niste crutoane pentru o supa-crema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu