marți, 28 mai 2013

RCA ieftin

Locuiesc pe o strada ingusta, gandita pentru un singur sens de mers, dar data in folosinta pentru doua sensuri, ceea ce duce, inevitabil, la zeci de accidente in fiecare an, unele mai grave, altele mai
putin grave, dar toate obositoare si enervante pentru protagonisti, amuzante sau enervante si pentru privitorii de pe margine. Chiar zilele trecute s-a intamplat sa aud iar, in linistea din casa, o bubuitura venita din senin, in timp ce eram la masa. Mi-am spus inainte de a ma uita pe geam ca este un nou accident, dupa scrasnetul facut de roti, dupa claxoane, dupa zgomotul caroseriei turtite brusc, dar si dupa vocile panicate care rasunau strident in fata blocului.
Ca de obicei, accidentul a fost fara victime, spre fericirea tuturor. Ma asteptam ca doamna care a provocat accidentul sa protesteze, sa faca scandal, sa incerce sa dea vina pe ingustimea strazii, pe masinile parcate aiurea, pe ceilalti conducatori auto, pe oricine altcineva, asa cum se intampla de obicei. Si tot ca de obicei, am stat si eu ascunsa pe dupa perdea, cu geamul intredeschis, sa vad cum se vor desfasura tratativele, intuind deja ca voi avea un subiect bun pentru blog, cum s-a intamplat vara trecuta.
Ma asteptam sa iasa scandal, oamenii sa se certe, sa se ameninte, sa se injure. Nu, nu a fost asa. Totul s-a terminat intr-o clipa, aproape inainte ca eu sa imi dau seama ce au facut. Noroc cu sotul meu, care este mult mai priceput in aceste chestiuni. El mi-a explicat ca doamna avea asigurare RCA si ca a scos senina din geanta dovada, calmandu-l pe domnul "busit". Mi-a mai spus ca asigurarea este nu doar obligatorie, dar si benefica in asemenea situatii, ca te scapa usor si cu eleganta de neplaceri. Daca ai noroc sa gasesti RCA ieftin, poti spune ca ai scapat ca prin urechile acului de probleme, de stres si de nervi. Sigur, bine ar fi sa nu fii nevoit sa folosesti asigurarea, dar necazul nu te intreaba daca vrei sa te viziteze, asa ca e bine sa fii pregatit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu