joi, 16 mai 2013

Aperitiv cu castravete

Eram copil si mama trebaluia de zor prin bucatarie, incercand sa finiseze ceea ce incepuse. Ne pregateam de petrecere. Sora mea isi serba ziua de nastere si avea vreo zece invitati, toti de varsta ei, toti din familii
de oameni cu bani. Obrazul ne cerea sa servim totul ca la carte, asa ca mama transpira de emotie. Imi amintesc ca m-a pus sa ornez aperitivele si eu i-am mancat jumatate din castravetii peste care pusese crema fina de branza cu marar. Nu m-a certat, dar nici nu am plecat din bucatarie pana cand nu am pregatit altele.
Taiam coaja castravetelui pe lung, apoi il taiam felii, il asezam in tava si deasupra puneam crema facuta din branza frecata bine cu putin unt si amestecata cu marar tocat marunt. Deasupra asezam o maslina.
Intre timp am invatat sa fac si castraveti umpluti cu crema de branza si chiar am ornat de multe ori fara sa ma inspir de la nimeni. Puteti incerca si voi, inspirandu-va din poza de mai jos si adaugand cate ceva din imaginatia voastra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu