luni, 29 iulie 2013

Pui cu ciuperci si smantana

Carrefour OnlineSotul meu a fost cu ideea de a gati astazi mancarica de pui cu ciuperci si smantana, iar eu am fost de acord imediat, pentru ca este unul dintre preparatele care plac tuturor, chiar si copilului meu pretentios.
12 ciocanele de pui, 900 g ciuperci champignon, 2 cepe, 800 g smantana, 2 linguri faina, sare, piper, o legatura de patrunjel.
Toate ingredientele necesare prepararii unui pui cu ciuperci si smantana pot fi comandate de aici.
In afara de indicatiile pretioase, toata treaba a fost facuta de sotul meu.
Se prajesc ciocanelele intr-o tigaie pana cand devin rumene. Separat, se curata ciupercile de pielita, se spala, se taie cuburi si se calesc in cratita, alaturi de ceapa taiata cubulete. Peste ciuperci si ceapa se adauga doua cani de apa si se lasa sa fiarba 10 minute, apoi se adauga ciocanelele. Le mai lasam 5-10 minute la foc potrivit, adaugam smantana in care am pus cele doua linguri de faina si lasam sa fiarba cateva minute. Potrivim de sare si piper, adaugam patrunjelul tocat si stingem focul.
Sotului meu i-a iesit un deliciu mancarica de pui cu ciuperci si smantana... Va las sa ii admirati opera... :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu