miercuri, 10 iulie 2013

Pisicute dragalase... din nou

Am promis ca voi pune macar o data pe luna aici poze cu pisicute dragalase, pe care eu le gasesc intamplator pe internet, in timp ce colind din blog in blog, din site in site. Stiu ca se cauta, stiu ca multi
vor sa posteze pe facebook sau chiar sa le pastreze in calculator, asa ca le fac placerea si le ofer cu draga inima cateva dintre pozele salvate de mine in calculator.
Legat de pisicute, povesteam pe celalalt blog intr-o zi despre una dintre matele pe care le-am crescut, despre durerea pe care am simtit-o atunci cand sora mea s-a imbolnavit si medicul le-a spus parintilor nostri ca ar putea fi din cauza pisoiului. Mi l-au dat afara din casa si degeaba l-am cautat, ca nu l-am mai gasit niciodata. Era o pisicuta neagra, cu ochii de un verde incredibil, cum nu am mai vazut niciodata. Sora mea nu s-a impacat niciodata cu aceasta pisica. O speria culoarea ei, ca de taciune, o speriau ochii ce priveau fix orice lucru care s-ar fi miscat prin camera, iar pe mine asta ma amuza teribil. :)
Nu am in acest moment nici o poza in calculator, dar daca doriti sa vedeti si sa cititi povestea ochilor de jad, povestea despre pisica neagra, va invit pe blogul meu de suflet.



Am ales cateva poze cu pisicute care mi s-au parut dragalase...







Ea este pisicuta prietenei mele, Bogdana. Ne privea curioasa...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu