vineri, 26 iulie 2013

Ati incercat bijuteriile din inox?

Cand eram copil, la mare cautare erau bijuteriile din aur, pentru care oamenii incercau sa ajunga pana in URSS, de unde, cu putin noroc, puteai aduce cercei, inele si lanticuri. Imi amintesc de ziua in care
mi s-a ivit ocazia de a pleca intr-o excursie si de planurile pe care parintii mei le faceau pentru ca eu sa pot aduce de acolo cateva grame de aur frumos lucrat. Ideea era sa cumperi de la tigani un fals dragut, pe care la intoarcere sa il inlocuiesti cu o bijuterie veritabila, din aur, asemanatoare ca model.
De excursie nu am mai avut parte, din cauza ca serviciul tatalui meu nu permitea iesirea din tara a membrilor familiei (era perioada ceausista, cand legile nu erau deloc permisive), insa ideea mi-a ramas in cap si mi-a revenit in amintire astazi, cand m-am decis sa incerc bijuterii inox, pentru ca aurul nu mai este la moda.
Parca prea are toata lumea aur, parca prea multi oameni isi etaleaza cu ostentatie lanturile si cerceii care dovedesc ca au bani. totul este de un prost gust strigator la cer, care pe mine ma face sa ocolesc bijuteriile facute din acest metal. De cand am aflat ca se fac si bijuterii din inox, mi-am spus ca este o ideea buna. Un aliaj care nu oxideaza este mult mai bun decat plasticurile si tinichelele existente pe piata si nu da senzatia de ostentatie, cum o fac alte metale de cativa ani.
Am vazut pe acest site (linkul este putin mai sus) cercei, lanticuri, bratari si pandative, toate la preturi foarte mici, toate lucrate cu atentie la detalii, toate atragatoare. Aproape ca nu ma puteam decide pentru care dintre ele sa dau comanda... Cum am rezolvat? ma veti intreba probabil. am profitat de vizita unei prietene a baiatului meu pentru a ma decide. Este tanara, are gusturi bune si deja s-a familiarizat cu bijuteriile din inox, pe care le poarta de cativa ani. Impreuna cu ea mi-am ales o pereche de cercei, doua pandative si un lantic de care sunt deja indragostita.
Sunt curioasa daca voi ati incercat sa purtati bijuterii facute din inox si daca da, cum vi se par?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu