marți, 30 iulie 2013

Prajitura cu piscoturi si mere

Am facut o singura data, acum cativa ani, dupa o reteta a unei colege. Desi a avut un succes enorm, nu am repetat experienta, habar nu am de ce. Mi-am amintit astazi de ea, atunci cand am vazut ca cineva
cauta pe blogul meu prajitura cu mere si biscuiti. Asadar, pentru prajitura cu mere si piscoturi avem nevoie de:
O punga de piscoturi, 4 mere ionatane, 150 g zahar, 2 esente de migdale, frisca.
Pe un platou asezam un strat de piscoturi, pe care le vom insiropa cu un sirop facut din putina apa, 50 g zahar si esentele de migdale. Merele curatate de coaja si taiate felii le calim intr-o craticioara, iar peste ele punem restul de zahar- 100 g si il topim putin, fara sa il lasam sa devina amar. Asezam merele peste piscoturi, le acoperim cu un strat fin de frisca si asezam deasupra un alt rand de piscoturi, pe care le insiropam si le acoperim cu frisca multa. Putem orna cu felii de mar crud si firisoare de zahar ars. Aceste firisoare se fac foarte usor: topim zahar in ibric, apoi luam cu lingura si intindem fir foarte subtire pe un fund, miscand lingura in diverse directii, pentru a forma o increngatura de fire. Cand se racesc se aseaza peste prajituri si torturi.
Prajitura cu mere si piscoturi este buna vara, scoasa de la frigider in miezul zilei, cand soarele isi face de cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu