miercuri, 3 iulie 2013

Copilaria este un dar

Va mai amintiti de zilele de mult trecute, de copilaria ce a zburat mai iute decat o libelula speriata? Va mai amintiti de gandurile care va treceau prin cap, de iluziile pe care le aveati, de bucuriile marunte care va faceau  viata bogata?
Va ganditi des la copilaria pe care ati avut-o, la luptele continue ale parintilor ce incercau sa va freasca de greutati si de framantari?
Am inceput sa ma gandesc la cat de frumoasa mi-a fost copilaria abia cand am pierdut-o, cand nu am mai fost copil, cand viata a vrut sa imi testeze fortele si abilitatile. Mi-am dat seama cat am fost de norocoasa abia cand am devenit parinte si m-am vazut pusa in situatia de a-i oferi o copilarie macar la fel de frumoasa ca a mea, o copilarie in care frica, rautatea, foamea, grijile sa nu fie cunoscute de catre copilul meu.
Mi-am dorit sa ii ofer o copilarie lipsita de orice neajuns, lipsita de temeri si probleme. Ce parinte nu isi doreste ca puiul sau sa creasca intr-un taram de basm, in care personajele vietii sale sa ii ofere, clipa de clipa, bucurii incomensurabile? Ce poate fi mai frumos pe lume decat surasul fericit si plin de inocenta al copilului?
Secolul in care ne-am nascut si traim nu ne permite sa petrecem cu copiii nostri atat de mult timp cat ne-am dori, insa orele in care ne jucam cu ei, orele pe care cu infinita dragoste le dedicam pruncilor nostri, ele vor face diferenta, ele ii vor duce spre o maturizare sanatoasa si le vor trezi mai tarziu amintiri inegalabile. Stiu, suntem obositi, suntem ocupati, suntem aglomerati de probleme, insa copiii nostri nu trebuie sa simta presiunea care ne striveste.
Lor trebuie sa le oferim zilnic povesti frumoase, pentru ei trebuie sa nascocim lumi ideale, sa plasmuim basme fermecatoare, sa fabulam in jurul jucariilor ce le dezvolta abilitati, sa ii ajutam sa creasca frumos. Sigur, stiu ca nu toti parintii au timp, chef si imaginatie, mai ales cand sunt abia veniti de la serviciu, cand casa este intoarsa cu susul in jos si trupul tremura de epuizare.
In ajutorul nostru, al parintilor, vin cu drag cei de la http://infinityevents.ro/, care creaza pentru copiii nostri acele lumi despre care va vorbeam mai sus. Magicieni, printese, zane, clovni, ursitoare, confetti, baloane, spiridusi, picturi pe chipuri infierbantate de placerea jocului, petreceri organizate acasa, la gradinita sau in locurile de joaca, toate va sunt oferite cu generozitate si atentie de catre aceasta echipa minunata.
Daca va doriti un botez, o petrecere sau o simpla iesire din cotidian pentru copilul vostru, acum este momentul sa apelati la experienta si profesionalismul celor care se gandesc mereu la noi si noi metode de a ne face copiii fericiti, de a le oferi momente unice, de care sa isi aminteasca intotdeauna cu placere si recunostinta. Sa nu uitati nicicand ca doar copilaria este perioada fara griji, fara probleme, fara necazuri. Incercati sa le oferiti copiilor vostri exact ceea ce merita orice copil de pe pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu