miercuri, 3 septembrie 2014

Sunt anonim si imi permit

Sunt anonim si imi permit. Imi permit sa critic orice intalnesc in calea-mi virtuala, imi permit sa fac pe istetul in orice situatie, imi permit orice. Ma plictisesc si caut sa imi schimb starea. Cum procedez? Intru pe un blog, citesc un articol, las un comentariu. Pot spune orice, ca si asa fraierul ala nu ma cunoaste, nu stie cine se ascunde in spatele cuvintelor. Ha, ha, ce m-am distrat in aceasta seara! Ce inteligent am lasat impresia ca sunt! Poate chiar am reusit sa ii stric dispozitia fraierului. Sau poate ca i-am dat ocazia sa mai puna de panarama lui de blog un articol plin de crapaturi ce nu pot fi lipite nici macar cu miraculosul silicon.
Doamne, fug la oglinda sa ma pup singur, ca tare mi-s istet, tare mi-s spiritual!

Pacat ca fraierul asta mi-a aruncat cuvintele la spam, in loc sa le lase la vedere, sa se mire intreaga omenire de glumele mele! Ah, stai, ca omenirea oricum nu ar fi putut afla cine sunt, ca sa ma poata aplauda la scena deschisa! Nasol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu