vineri, 19 septembrie 2014

Piatra naturala online

Te-ai decis sa cauti pe internet piatra naturala online, sa o comanzi pentru a o folosi? Iata ce trebuie sa stii despre piatra naturala, inainte de a alege. Daca alegi sa folosesti limestone (calcar), afla ca este o rocă sedimentară sau biogenă alcătuită din carbonat de calciu, de culoare albă, cenușie, gălbuie sau neagră, utilizată ca material de construcție; piatră-de-var. Marmura este o rocă calcaroasă cristalină, de diverse culori, care se poate ciopli și lustrui, folosită la lucrări de sculptură și arhitectură, tot mai cautata de catre cei care isi doresc lucruri de calitate in interiorul casei si chiar in afara ei. Ardezia este o gresie argiloasă sau argilă cu granule fine, care se poate desface ușor în foi subțiri, utilizate la acoperirea caselor, ca dale pentru pardoseli, în trecut la fabricarea tăblițelor pentru școlarii începători etc. Culoarea ardeziei (de cele mai multe ori in nuante inchise) este data de compozitia chimica a pamantului in care s-a format si din care a fost extrasa. Travertinul este un tuf calcaros compact, folosit ca material de construcție și de ornament, la amenajarea cladirilor, la placarea fatadelor, la pavarea curtilor, etc. Travertinul este o piatra naturala foarte poroasa si delicata la petele cu substante acide si citrice precum si la curatare. Se recomanda sa impermeabilizati suprafata de travertin pentru a o proteja de aventualele pete. Mai multe informatii despre travertin puteti gasi in acest articol http://ro.wikipedia.org/wiki/Travertin

Cand vine vorba despre piatra naturala,
primul lucru care imi trece prin cap este ca intotdeauna mi-am dorit sa locuiesc la casa, peretii casei sa fie placati cu piatra simpla de rau, aleea pentru masini sa aiba dale de travertin, iar undeva in mijlocul a tot ce ar fi verde in curtea mea sa existe o fantana arteziana cat mai aproape de ceea ce eu numesc a fi natural. Imi doresc o fantana arteziana care sa functioneze ca o cascada, sa aiba forme neregulate si, neaparat, sa fie placata cu piatra. Unora le poate parea sa am cam multe pretentii, insa intrand pe site-ul Piatraonline.ro - piatra naturala puteti observa ca o asemenea fantana chiar exista si este de vanzare, lucru care imi da sperante ca intr-o zi visul meu s-ar putea implini. Sigur, mai greu este cu casa si curtea, dar le voi rezolva si pe ele candva. Acum, daca tot am vorbit despre piatra naturala online si despre fantani arteziene, as vrea sa va arat cateva imagini de la care eu nu imi pot dezlipi ochii. Mi-ar placea sa aflu si parerea voastra, caci mie imi este tare greu sa ma decid care dintre aceste fantani arteziene este mai frumoasa, mai spectaculoasa, mai potrivita unei curti. 





De exemplu, am citit pe site despre fantana arteziana din cea de a doua imagine ca este fabricata dintr-un material usor si rezistent, ca are circuit inchis (deci nu necesita sursa directa de apa) si ca este rezistenta la inghet - dezghet. 
Specificatii tehnice:
Inaltime: H 43cm
Diametrul: 43x38 cm
Greutate: 40kg
Cod produs: F 43
Material: Piatra Compozita
Culori disponibile: Alba sau Antic

Ce spuneti, v-ar placea ca in casa si curtea voastra sa fiti inconjurati de piatra naturala? Acum stiti ca poate fi comandata online, deci nu va ramane decat sa va intrebati daca vi s-ar potrivi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu