sâmbătă, 13 septembrie 2014

Parfum original pentru sotul meu

Imi fac obisnuitele ture de alergare pe pista din parcul central al orasului. Am renuntat la castile ce imi acopereau urechile, caci muzica nu isi are rostul in acest loc mirific, unde pasarele ciripesc voioase, frunzele isi danseaza viitoarea adormire pe acordurile vantului de toamna si glasurile copiilor incanta auzul cu rasul clopotel. Pasii mei ating neauziti pista de alergare. Trupul, incins de efort, isi raspandeste mirosul de femeie puternica si sanatoasa, ce duce o viata activa. Mirosul corpului se amesteca intr-un mod placut, original, cu notele de mijloc (praline, bujor si maracuja-marul iubirii) ale parfumului Nina, de la Nina Ricci. Acest parfum select ma face sa ma simt senzuala, imi da senzatia ca pot prinde aripi sa zbor, daca imi doresc.

Pe langa mine trece in viteza un barbat in floarea varstei, bine facut, genul de sportiv ce nu lancezeste niciodata pe canapea, in fata televizorului. Adierea vantului imi trimite un suav mesaj, pe care il prin din zbor si care ma face sa ma opresc in loc, in mijlocul pistei de alergare. Respiratia mi se precipita asa cum nu s-a intamplat nici macar in timp ce imi purtam pasii in viteza printre ceilalti alergatori. Memoria mi se activeaza instantaneu, aducand la lumina imagini uitate sau poate doar neglijate mult timp. 

Vantul a purtat pana la mine un parfum pe care eu il iubesc cu toata fiinta mea. Este parfumul original
al dragostei, este parfumul pe care sotul meu il folosea atunci cand ne-am cunoscut. Cat timp a trecut de atunci! Si cand oare a incetat sa il foloseasca? Ma trec fiori gandindu-ma ca undeva, in timp, sotul meu s-a transformat, treptat, din barbatul activ care era, intr-un puturos ce prefera sa isi petreaca timpul liber la calculator sau cu ochii in televizor. Cum de am permis sa se intample asa ceva? De ce nu l-am luat de mana sa il sustin, sa il mobilizez, sa il atrag macar aici, pe pista de alergare unde imi petrec zilnic o jumatate de ora?

Poate ca ar trebui sa incep prin a-i cumpara parfumul ce altadata i se potrivea atat de bine. Givenchy Insense Ultramarine este un parfum potrivit barbatilor independenti, care adora sa faca miscare, sa isi petreaca timpul liber in natura, sa se incarce de energie si sa raspandeasca in jurul lor energie. Este parfumul pe care, fara sa vreau, il voi asocia intotdeauna cu iubitul meu sot. Notele de varf ale parfumului contin arome de bergamota, pepene verde, coacaze negre. Acestea sunt primele miresme raspandite in jur, imediat ce parfumul a fost pulverizat pe piele. Dupa un timp, ele se estompeaza, facand loc notelor de mijloc, compuse din arome de salvie, menta, magnolie, garoafa si cardamom.



Simt nevoia stringenta de a pleca chiar in acest moment din parc si de a ma opri direct in fata calculatorului, pentru a-i comanda sotului meu, de pe magazinul OnlineParfum.ro, parfumul Givenchy Insense Ultramarine, cel care ii conferea candva atata energie si voie buna. Cand dispareau miresmele notelor de mijloc, in urma ramaneau doar notele de baza ale parfumului, cele care dureaza cel mai mult si care dau adevarata valoare unui produs original. Amestec de cedru, tabac si crin de vale, notele de baza confera acea senzatie de eleganta si mister ale oricaror parfumuri originale, senzatie de irezistibil, de modern si de vitalitate, adica exact ceea ce era candva sotul meu si ceea ce mi-as dori sa fie iar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu