sâmbătă, 9 august 2014

Tema de wordpress

Cu ceva timp in urma mi-am pierdut o jumatate de dimineata uitandu-ma pe la temele de wordpress, mai mult in joaca, pentru ca nu eram decisa sa o schimb pe actuala, care imi place mult si raspunde destul de bine nevoilor mele. Sigur, are si probleme care ma enerveaza uneori, desi acum imi este mult mai usor sa umblu pe acolo, de cand am inteles ce se poate schimba la wordpress. Ei bine, tot plimbandu-ma pe acel site, mi-a sarit in ochi o tema. Aveam de mult in cap sa caut pe cineva care sa imi faca o tema exact asa cum o visam eu, insa ma speria gandul ca mi-ar putea cere o avere pentru c eea ce imi doream. 

Tema pe care am gasit-o in plimbarea mea era fix ce visasem, fix ceea ce imi doream pentru blogul meu.
Nici daca as fi stat langa el si i-as fi spus pas cu pas ce doresc, nu ar fi reusit sa o faca exact pe gustul meu. Nu va dau link deocamdata, caci nu vreau sa o cumpere altul inaintea mea. Unii stiu deja ca o pierdusem intre timp, din cauza ca a schimbat copilul windows-ul inainte de a salva undeva linkurile puse deoparte. Am stat astazi aproape trei ore sa o caut.

Un fel de cauta acul in carul cu fan. Nu stiam pe ce site am vazut-o, nu stiam cum se numeste, nu stiam prea bine nici ce pret are. Munca titanica, in van... Abia cand a venit sotul meu acasa mi s-a luminat privirea, caci el isi amintea perfect atat numele temei, cat si pretul ei, asa ca am regasit-o in doua minute. Acum ma chinui sa strang bani pentru a o cumpara, caci sunt tare zgarcita si nu ma indur sa dau din banii casei. Sper sa va pot anunta in curand ca am tema noua pe blogul de pe .ro. 

Daca doriti sa va gasiti o tema frumoasa de wordpress pentru blog, va las aici link spre site-ul unde se ascunde si preferata mea. http://themeforest.net/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu