duminică, 10 august 2014

Cum iti schimba viata aparatul de aer conditionat

Vacanta de cateva zile petrecuta la prietena mea, in Italia, mi-a schimbat mult perceptia despre lume, despre confort, despre aparatele de aer conditionat. Pana acum cativa ani, cand am simtit cu adevarat utilitatea si puterea lor, consideram ca sunt simple mofturi ale oamenilor cu bani. Imi spuneam in gand, si uneori chiar dadeam glas gandurilor, ca nici eu, nici parintii sau bunicii mei nu am trait in case in care temperatura sa fie reglata pe timp de vara cu aparate de aer conditionat, uitand un lucru elementar: vremurile s-au schimbat, omul modern isi doreste sa traiasca in conditii tot mai bune si lupta din toate puterile pentru acest deziderat. 




Uitam ca planeta este tot mai poluata, ca incalzirea globala nu este o gluma, ca pe pamant traiesc tot mai multi oameni. Uitam ca avem tot mai multe masini, ca facem tot mai multe experimente, ca deschidem tot mai multe fabrici. Uitam pana si faptul ca in copilaria mea oamenii nu foloseau aparate de aer conditionat
pentru ca nu aveau. Apoi mi-am amintit verile chinuitoare, cand nu puteam dormi din cauza caldurii insuportabile din apartament. Daca deschideam larg geamul, intrau tantari. Daca il tineam inchis, lesinam in casa. Intindeam saltele pe jos, unde se simtea parca un strop de aer mai rece, unde se facea putina ventilatie.

Ajunsa in Italia, am descoperit o clima mult mai calda si mai umeda decat la noi si m-am ingrozit la gandul ca voi fi nevoita sa suport temperaturi cu care nu eram obisnuita. Oare are un ventilator in casa? ma intrebam in timp ce masina ne purta spre locuinta prietenei mele. Am coborat din autoturism, am simtit cum caldura urca din trotuar spre picioarele mele, am simtit cum un val de aer cald ma izbeste peste fata si mi-am spus ca in vila prietenei mele este probabil, la ora amiezii, cuptor. Surpriza pe care am avut-o la intrarea in casa a fost de proportii.

Parca nimerisem intr-o padure adanca, unde aerul era racoros, unde parca izvoare cristaline improspatau respiratia casei. Acela a fost momentul in care am inteles cu adevarat utilitatea aparatelor de aer conditionat. Era o diferenta enorma intre ceea ce suporta marea majoritate a romanilor si ceea ce simteau italienii cand intrau in case, in zilele caniculare. De atunci, lucrurile s-au mai schimbat si la noi. Rand pe rand, oamenii au inteles ca o investitie minima facuta la timp ii poate scuti de multe neplaceri viitoare.

Astazi, daca as fi intrebata de unde poate fi comandat un aparat de aer conditionat, cum pot fi pregatite conditii optime de climatizare, care este firma ce ofera cele mai mici preturi la produsele si serviciile de incalzire, ventilatie, aer conditionat si refrigerare, as stii exact ce sa raspund. As recomanda cu caldura magazinul online Vollmax Dsitribution, ce ofera spre vanzare produse din domeniile aer conditionat casnic, aer conditionat industrial, aparate de aer conditionat, ventilatoare, ventilatie, incalzire, climatizare, refrigerare, ba chiar aduce, in plus, si servicii profesionale de montaj, service, garantie si post garantie la cele mai bune preturi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu