duminică, 10 august 2014

Simboluri celtice

Nu stiu ce am saptamana aceasta, insa ma pot autoproclama cea mai curioasa si indragostita fiinta din anturajul meu. Indragostita de muzica celtica, de simbolurile celtice, care se potrivesc atat de bine pe post de tatuaje, de tot ce am descoperit pana acum si tot mai curioasa sa aflu mai multe. Drept urmare, primul lucru pe care il voi face luni va fi sa dau o raita pe la biblioteca, sa vad ce pot gasi despre celti, despre mitologia lor si despre simbolurile care ma fascineaza. Mi-am aruncat un ochi pe pinterest, asa ca sunt in masura sa va las cateva imagini cu simboluri celtice:





cel de mai jos am inteles ca ar fi simbolul celtic al maternitatii


mai jos avem, dupa indicatiile gasite, simbolul celtic al dragostei


mai jos avem ceva legat de mitul lui Odin

mai jos avem simbolul celtic al renasterii


Nu garantez ca informatiile sunt exacte, pentru ca le am de pe site-ul pinterest, gasite in dreptul pozelor. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu