sâmbătă, 9 august 2014

Sfarsitul nu-i aici

Sfarsitul nu-i aici... De pe pagina de facebook a lui Mircea Vintila m-am mutat pe youtube, unde mi-au facut iar cu ochiul Vali Sterian si Florian Pittis, carora nu le pot rezista, oricat as incerca. Cumva blocata in trecut, rar am cautat melodii noi, insa in asta seara am intrat de la o melodie la alta, de la un cantaret la altul, pana am ajuns la Victor Socaciu si a sa "Mama lor la toti...", melodie ce m-a uns pe suflet, caci de foarte multe ori i-am anjurat si eu in acelasi fel. In ochii mei, toti sunt niste hoti, indiferent de culoarea politica, indiferent cate minciuni ar incerca sa ne bage pe gat. Si ma intreb, precum Vali Sterian candva: pentru cine si pentru ce toate acele morti din '89?


Sper doar ca sfarsitul nu-i aici, sper ca ne va veni mintea la cap, ca vom gasi undeva destul sange in vene, cat sa ii alungam pe hoti, sa ii facem sa intre in gaura de soarece din care au iesit pentru a roade bietul nostru ciolan, din care nici zgarciuri nu au mai ramas. Oameni buni, treziti-va! Sfarsitul nu-i aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu