marți, 26 august 2014

Pres pentru baie

Intreaga mea copilarie am locuit la bloc, intr-un apartament imens, in care puteam juca pititea fara teama ca voi fi prea curand gasita. Tin minte ca, prin dormitoare, podeaua era acoperita de linoleum, iar in baie aveam ciment, un cimewnt chiar simpatic amestecat cu pietricele margaritar, care ii dadeau un aspect placut. Culmea este ca nici macar nu prea alunecau picioarele pe el cand se uda (nu stiu prin ce minune). Dupa revolutie am auzit la multi prieteni ca si-au acoperit cimentul din baie cu gresie in diverse modele si culori. Ii invidiam, mi-as fi dorit si eu asa ceva in baie. 

Unii pareau nemultumiti, spuneau ca au tot felul de accidente in baie din cauza ca le aluneca picioarele pe gresie. Eu ma miram ca nu le trece prin cap sa isi cumpere un  pres baie care sa le rezolve problema. Ei raspundeau ca presul ar acoperi modelul gresiei. Ei na, striga in mine revolta fata de o asemenea gandire. Pana la urma, baia este acel loc intim, in care ne incuiem pentru a fi singuri, nu pentru a-l transforma in expozitie de pictura. De cand chestia asta este mai importanta decat sanatatea si viata omului? 

A venit vremea sa ma mut intr-un apartament mai mic si sa imi pun si eu gresie in baie. Intre timp au aparut si alte modele, mult mai potrivite pentru bai. In primul rand, acum exista gresie care te scapa de teama ca vei aluneca atunci cand se uda. Normal ca din acest soi mi-am cumparat, caci eu tin la viata mea si a familiei mele si chiar nu am chef sa vad ca ne trezim cu capetele sparte. Mi-am spus in gand, atunci cand am ales modelul, ca imi voi putea permite sa nu il acopar cu nici un fel de pres, pentru a lasa la vedere gresia frumos desenata. 

La scurt timp dupa ce mi-am pus gresie in baie, am inteles ca presul nu foloseste doar la protectia contra picaturilor de apa ratacite pe podea, ci este necesar si pentru ca iti protejeaza picioarele de frigul ce pare sa vina de jos, mai ales cand iesi din cada sau cand iti petreci minute bune ca imparatul. Fara sa stau pe ganduri mi-am cumparat un pres pentru baie, ba chiar i-am facut si surorii mele cadou un pres, caci si ea avea in baie numai gresia rece, neprietenoasa. Acum imi permit sa stau de placere la baie, fara teama ca voi aluneca sau ca voi raci, asa ca nu se mira nimeni de faptul ca pierd vremea citind sau dezlegand careuri de rebus si sudoku. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu