marți, 17 septembrie 2013

Coafuri ciudate

Dupa ce am scris articolul despre coafura parului lung impletit, mi-am amintit ca prin calculator aveam salvate cateva poze gasite pe internet, poze care ne aratau fete cu coafuri ciudate (cel putin din punctul meu de
vedere). Nu stiu daca voi putea intelege vreodata pe deplin motivele pentru care unele fete tin neaparat sa iasa in evidenta si mai ales de ce aleg asemenea moduri.
De la hainele prea mici, din care sanii ies obraznici, de la blugii rupti si colantii aproape transparenti si pana la parul vopsit in culori nastrusnice, mie aceste fete nu imi dau impresia ca ar fi mai frumoase, ci doar caraghioase sau nefericite.
Da, nefericite! O fata care este sigura pe ea, care stie ca este frumoasa sau inteligenta (fericite cele care sunt si frumoase, si inteligente) nu are nevoie sa isi puna pe ea haine ciudate sau sa isi strice parul asa cum putteti vedea in imaginile de mai jos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu