luni, 15 iunie 2015

Produse cosmetice profesionale

Imi amintesc cu placere, dar si cu un soi de regret zilele adolescentei mele, acele zile ce au marcat trecerea mea de la copilarie la tanara femeie. In acest stadiu intermediar am descoperit ca o femeie frumoasa isi pune corpul si chipul in valoare doar ingrijindu-le cu atentie. Neavand pe nimeni sa ma sfatuiasca, in afara de colegele de scoala (mama mea se machia foarte rar si foarte putin), prima data mi-am cumparat un rimel, un ruj aproape maro si o trusa care continea cateva farduri de pleoape in culori foarte stridente. Puteam spune ca sunt oricum, dar nu frumoasa pe atunci, cu toate acele farduri verzi, albastre si galbene pe pleoape. Mai tarziu am invatat ce inseamna un machiaj corect si care sunt produsele cosmetice profesionale Tot din categoria produse cosmetice profesionale vreau sa le recomand fetelor si femeilor lampi uv si led pentru unghii false, caci nimic nu este mai urat pe pamant decat sa vezi o persoana parfumata si machiata, dar cu unghii neingrijite. Mama mea imi psunea candva ca atunci cand cunosc un barbat, in primul rand sa ma uit la unghiile lui. Daca sunt neingrijite, daca au mizerie, clar acel om nu merita atentia mea. Va puteti da seama ce parere avea despre reprezentantele sexului frumos care ieseau pe strada cu unghiile murdare sau neingrijite. 

Sigur, pe atunci nu auzise nimeni de unghii false,
insa femeile aveau destul mijloace prin care sa se exprime si sa arate lumii ca sunt frumoase. Astazi este cu mult mai usor pentru toata lumea, caci piata este invadata de produse cosmetice profesionale si aparate care fac toata treaba pentru ca noi, femeile, sa parem intotdeauna "ca scoase din cutie", dupa cum spunea candva bunica mea. Dar ce spuneti voi, fetelor, stiind ca exista posibilitatea de a achizitiona toate produsele cosmetice profesionale dintr-un singur loc, ca puteti alege din peste 1000 de produse tot ceea ce va trebuie pentru a va infrumuseta? Magazinul se adreseaza in primul rand celor ce vor sa profeseze in domeniul make-up, unghii false, epilare, coafor si nu numai, insa eu consider ca de aici este cel mai potrivit sa isi aleaga produsele si persoanele care vor sa faca toate astea acasa, fara ajutorul profesionistilor.

Iata cum se prezinta si cum isi prezinta oferta cei ce administreaza magazinul online trendis.ro, pe care il recomand astazi: "Pe langa produsele pe care le puteti achizitiona si folosi in conditii casnice cum ar fi geluri UV, kituri de epilare, kituri unghii false si multe altele, pe site-ul nostru gasiti inclusiv produse, echipamente si dotari pentru saloane de infrumusetare precum: scafa portabila, decantoare de ceara, lupe si combine cosmetice, aspiratoare de praf unghii si multe alte accesorii. Deasemenea pentru tinerele coafeze avem capuri de manechin pentru practica cu par 100% natural si multe alte accesorii si ustensile pentru coafor sau frizerie." 



Nu uitati, fetelor! Anul 2015 aduce cu sine noi si noi oportunitati, scoate la iveala fix ceea ce femeia vrea sa arate. Ramane ca voi sa meditati la intrebarea: ce iti doresti sa arati celorlalti? Cum vrei sa te perceapa oamenii cu care interactionezi sau pe langa care treci absolut intamplator? Pentru mai multe sfaturi legate de lifestyle puteti accesa si site-ul dedicat femeilor, larevista

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu