marți, 9 iunie 2015

Albirea dintilor la clinica Trident

Am un var care, cu vreo doua luni in urma, s-a trezit ca i se misca un dinte. Desigur, nu chiar din senin, nu chiar din intamplare. Avrut sa se aplece pentru a ridica ceva de jos si, in graba, nu a observat o bara care incerca sa ii stopeze drumul. Avantul pe care si-l luase a facut ca izbitura sa fie deosebit de puternica si dureroasa. A cazut la pamant, ametit si fericit ca a dat cu gura, in loc sa dea cu tampla. Ghinionul a facut ca dintele sa crape imediat, pe intreaga sa lungime. Degeaba a incercat in zilele urmatoare sa il protejeze. Intr-o dimineata, in timp ce isi bea cafeaua, dintele a cazut. Am facut haz de necaz, caci cu doar cateva zile in urma discutasem cu el despre dantura si ii spusesem: poti opta pentru o albire de dinti, daca te tine buzunarul, sau poti merge la mamaia la sapa, sa te bronzezi bine, ca dintii sa para mai albi in contrast cu pielea. :) Din nefericire, varul meu s-a vazut nevoit sa isi rezolve intai problema dintelui rupt, lucru care nu a fost chiar simplu de facut: extractie radacina, implant dentar la o clinica buna (clinicatrident.ro), timp pentru a se obisnui cu noul dinte (care arata mult mai bine decat m-as fi asteptat).




Intre timp a reusit sa se documenteze mai bine in legatura cu ceea ce inseamna albirea dintilor si a inteles ca va trebui sa mearga la aceeasi clinica, pentru ca aceasta procedura poate fi periculoasa daca nu este realizata corect. Atunci mi-am amintit de o veche prietena, acum stabilita in Italia, care a vrut sa isi albeasca neaparat dintii, desi aratau bine si erau cu adevarat ingrijiti. A platit nici mai mult, nici mai putin de 1500 de euro in Italia pentru asta. Cand am vazut-o, aproape ca m-am infiorat. Dinti ei erau putin mai albi de cum ii stiam, insa in acelasi timp pareau ca de sticla, aproape transparenti, gata sa se farame chiar si la simpla atingere. Din acest motiv insist acum ca oamenii ce vor sa isi faca albire de dinti sa fie foarte atenti unde urmeaza procedura, caci se pot trezi ca dintii lor frumosi si buni devin fragili daca albirea nu este realizata corect. 



Poate ma veti intreba ce mai face acum varul meu. Ei bine, a decis ca isi va face si albire de dinti in curand, imediat ce va trece si spiritual peste trauma de a-si fi pierdut aiurea un dinte bun, sanatos. Pe voi va sfatuiesc sa va ingrijiti dantura si sa aveti mare grija cand va aplecati dupa obiecte, sa nu cumva sa va loviti cu gura de ceva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu