luni, 15 iunie 2015

Cum a fost la Zilele Ploiestiului 2015

Ca de obicei, si in 2015 am uitat ca primaria organizeaza Zilele Ploiestiului cu mare fast si, daca nu as fi avut intamplator drum prin centrul orasului, as fi ratat cu siguranta si ultima zi de petrecere, poate cea mai interesanta si mai atractiva. Am stat in jur de doua ore pe culoarul dintre primarie si Palatul Culturii, m-am bucurat ca un copil alaturi de copii, am cantat si am dansat pe ritmul imnului Ploiestiului si am facut sute de poze, din care vreau sa va arat si voua cateva. Am vazut copii dansand pe treptele Palatului Culturii, am urmarit un spectacol de teatru usor tras de par, dar amuzante pentru copilasi. M-am bucurat de fanfara militara si de artistii cocotati pe papainoage, am zarit o statuie vivanta si am aplaudat cu drag magicianul care a reusit sa electrizeze micii spectatori adunati in fata scenei. Regret doar ca nu am aflat inca din prima zi si ca atunci cand am ajuns acolo nu am putut sta mai mult, pentru ca treburi aproape urgente ma chemau in alta parte. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu