marți, 9 iunie 2015

Cainele si pisica

Daca mai aveam vreun dubiu in legatura cu faptul ca e greu sa vezi cum cainele si pisica devin buni prieteni, animalele pe care le am in casa au reusit sa ma convinga. De cand l-am adoptat pe dragul de Bruno, in casa mea au permanent lupte intre caine si pisica cea mai posesiva si mai puternica, Miti. Ea nu ii suporta mirosul, nu suporta sa il vada incercand sa ii incalce teritoriul, nu suporta sa il vada incercand sa se joace cu celelalte pisici si in special cu micuta si curajoasa Ursula, nu suporta sa il stie langa mine, nu suporta nimic din ceea ce bietul Bruno face. In consecinta, la fiecare miscare facuta de caine, pisica mea cea neagra il ataca fara avertisment, cu o iuteala care il ameteste si il face sa planga ca un copil. In ultimele zile, desi ma asteptam ca ei sa se acomodeze si sa inceteze acest razboi inutil si obositor, am remarcat ca pisica s-a obisnuit sa il atace chiar si fara vreun motiv evident. Habar nu am ce pot face (mai mult decat am facut pana acum) pentru a o calma si a-i impaca. Este stresant sa stau toata ziua sa ii pazesc, sa ii cert, sa ii atrag in jocuri colective, dar mai ales este stresant sa plec de acasa fara sa iau cainele cu mine. Stau intotdeauna cu teama ca la intoarcere il voi gasi cu ochii scosi... Aveti vreun sfat pentru noi? Cum putem rezolva situatia, cum putem impaca pisica si cainele?


Iata mutra cu care Miti il priveste pe bietul Bruno... :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu