joi, 20 iunie 2013

Floricele de porumb

Eram copil. Prin fata blocului unde locuiam trecea zilnic un baiat cam neingrijit, probabil nu prea educat, dar cu o voce de aur. Canta de rasuna strada. Nu imi amintesc prea multe cantece, nici macar prea multe versuri, dar, ca orice copil care
se respecta, am retinut esentialul :) :
"Floricele de porumb,
Eu le fac, eu le mananc,
Eu le fac cu sare multa,
Uite prostii cum-m-asculta!"
Erau versuri cretine, dar mi-au ramas in cap timp de 30 de ani, asteptand cuminti sa fie asternute pe foaia alba a internetului, pentru posteritate. De atunci, ori de cate ori mananc pop-corn, imi amintesc de acel baiat si de cantecelul sau caraghios.
Asa s-a intamplat si aseara, cand mi-am cumparat doua pungi mari cu floricele de porumb in doua variante, cu caramel si fructe. Sigur ca nu vazusera nici macar un sambure de fruct, dar aveau arome si coloranti din belsug. :)) Mi-am dat seama cam tarziu sa le pozez, asa ca nu se mai vad prea multe culori. Dar caramelul este acolo si el ma face sa vreau iar ceva dulce. :))))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu