miercuri, 12 iunie 2013

Biciclete second hand

Treceam nepasatoare peste discutiile de pe bloguri sau facebook, cand subiectul avea legatura cu bicicletele, parca necajita ca nu am altceva de spus decat ca as vrea si eu. De multi ani, frumoasa mea cea neagra cu dungi verzi ajunsese la fier vechi, iar eu devenisem
pieton cu acte in regula, obsedat sa faca muschi mergend pe jos, ca si vulpea care nu ajunge la struguri. Uitasem de senzatia de libertate pe care ti-o da vantul ce iti bate in fata cand gonesti pe doua roti, uitasem de timpul pe care il scuteam cand ma deplasam pe doua roti, uitasem pana si de micile incidente din copilarie, de nelipsitele julituri zilnice, pentru care eram mereu certata de parinti.
Mi-am amintit de toate astea abia cand Andreea si-a cumparat bicicleta si mi-a facut mie cadou vechiul ei vehicul albastru. Cand am iesit prima data cu bicicleta la plimbare, au revenit nechemate amintiri de acum 30 de ani, de pe vremea cand umblam cu genunchii plini de vanatai si faceam concurs cu copiii de la bloc. Am revazut momentul in care Codrut mi-a aruncat o minge sparta intre spite, aruncandu-ma pe trotuar, am revazut clipa cand am zburat peste bicicleta, dupa ce roata din fata s-a infipt in nisip, am revazut si ziua in care m-am dezechilibrat intr-o mare intersectie, in mijlocul unui ocean de masini conduse de soferi nervosi, care claxonau disperati.
Din ziua in care bicicleta oferita de Andreea a ajuns la mine m-am bagat, intrebata sau naintrebata, in discutiile despre evenimente ale bloggerilor "biciclisti de cartier", mi-am dat cu parerea despre frane, cauciucuri sau ochi de pisica, despre trasee, concursuri si piste.
Fetelor care spuneau ca ar dori si ele o bicicleta cu care sa participe la intalnirile si concursurile organizate in blogosfera, le-am dat mereu unul si acelasi sfat plin de solicitudine:"Daca nu aveti norocul sa cunoasteti o Andreea la fel de generoasa, care sa va ofere cadou vechea si frumoasa ei bicicleta albastra, cautati pe internet biciclete second hand bucuresti. Acolo gasiti tot ce v-ati putea dori, la preturi foarte bune".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu