miercuri, 12 iunie 2013

Aveti nevoie de sedinte foto in Brasov?

Incepusem sa ma plang zilele trecute ca sunt oropsita familiei, ca in timp ce unii se distreaza, eu nu imi vad capul de treaba. Sotul meu a mai desfacut o cutie de bere si a ciocnit virtual cu prietenii lui
din Anglia, privindu-se amuzati pe Skype. Ei sarbatoareau ultima zi de burlacie a unuia dintre baieti, in timp ce fetele erau puse la treaba. E cinstit din partea lor?
Au decis sa se casatoreasca in Anglia, sa faca o mica petrecere in familie, iar nunta sa o organizeze in tara, cand vor veni in concediu. Asa a inceput totul. Mama baiatului va pregati meniul, mama fetei va cauta modele deosebite pentru rochia de mireasa impreuna cu fiica ei cea mica, rochii pe care i le va da spre aprobare viitoarei mirese, sotul meu va cauta un local elegant si ieftin, iar eu ma voi ocupa de gasirea unei persoane care organizeaza sedinte foto brasov.
In prima clipa am avut impresia ca ce a fost mai greu a picat pe mine, ca internetul este plin de rochii de nunta si restaurante care abia asteapta clienti noi, veniti in numar mare pentru distractie, deci lor le va fi usor. Dadeam din colt in colt, nestiind unde si cum sa le gasesc un fotograf bun, care sa ii ajute cu adevarat, pentru ca nunta este un moment unic in viata fiecarui om, si fiecare vrea sa iasa cat mai bine in poze. Bine, ei sunt frumosi oricum, dar totusi...
Baiatul meu a fost cu ideea de a apela la un fotograf profesionist despre care auzise el in seara banchetului de la Sinaia. O colega de clasa le-a aratat un album de fotografii care i-a lasat la propriu cu gura cascata: totul era de o calitate excelenta, fotograful se putea deplasa oriunde in tara pentru eveniment, prelucra toate fotografiile (culoare, luminozitate, contrast), astfel incat si cea mai urata fata in pozele facute de el arata bine si se putea lauda peste ani cu frumusetea pe care a etalat-o la nunta.
Am vorbit cu prietenii nostri, le-am spus tot ce aflasem si ei au fost incantati de rapiditatea cu care am rezolvat problema. Nu imi ramane decat sa ii astept, urandu-le Casa de piatra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu