vineri, 21 iunie 2013

Ciupeci umplute

Intreba ieri pe facebook cineva ce mai gatim zilele acestea. Ar fi vrut retete rapide, satioase si usoare. Multa lume s-a repezit sa dea sfaturi, sa scrie retete sau sa recomande pizza si sandvisuri. Nu am putut sta
deoparte, mai ales ca abia terminasem de mancat ceva ce ma incantase cu adevarat. Nu este o reteta luata din vreo carte, nu este nici complicat, mi-a oferit satietate fara sa ma ingreuneze.
Ciuperci umplute
1 kg ciuperci champignon, 4 rosii mari, 2 cepe, 1/2 kg branza telemea, o legatura marar.
Am curatat un kilogram de ciuperci champignon de pielita si am separat piciorusele. In tava de la aragaz am pus ulei, am taiat patru rosii mari in felii rotunde, pe care le-am pus ca un pat, deasupra am pus doua cepe taiate nu foarte marunt, apoi am asezat ciupercile. Umplutura am facut-o din piciorusele ciupercilor, taiate marunt, amestecate cu branza sarata si marar. Deasupra am mai razauit putina branza, am pus sare si piper, o cana de apa si am dat totul la cuptor pentru vreo jumatate de ora.
Nu am facut poze, dar va pot garanta ca a iesit ceva de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu