miercuri, 24 decembrie 2014

Planuri pentru Craciun

Nu imi vine sa cred ca mi se intampla! Am inceput pregatirile pentru Craciun acum o saptamana. Am scris liste, am facut cumparaturi, am facut diverse planuri, pentru ca totul sa se desfasoare cat mai bine si noua sa ne ramana o amintire de neuitat legata de acest Craciun 2014. Ne-am straduit, eu si baiatul meu, sa curatam intreaga casa, sa nu ramana coltisor nearanjat, am inceput sa pregatesc prajituri, iar ieri sarmale si nelipsita salata de boeuf. Uitasem ca, de cele mai multe ori, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. De cateva zile nu trec cateva ore fara sa avem musafiri si sa facem cate un mic chef, sa mancam, sa ascultam muzica, sa bem un vin bun. Dupa fiecare chef, incerc sa repar ceea ce s-a stricat, sa completez ceea ce s-a consumat, insa am senzatia ca nu pot face fata. 


Am pregatit, pentru prima data in viata, ecleruri. Nu au iesit ele cele mai aspectuoase ecleruri din lume, dar s-au mancat ca painea calda, in chiar seara cand le-am facut. Nici vorba sa ramana macar unul pentru ziua de craciun. Am facut doua tuciuri de sarmale. Unul s-a terminat aseara, cu doua zile inainte de Craciun. La fel s-a intamplat si cu salata. Casa arata de parca s-au dat lupte grele. Cand sa o mai pun la punct, sa o fac sa fie perfect aranjata? Au mai ramas cateva ore in care as putea face acest lucru, iar eu, dupa cum vedeti, inca mai sunt pe blog, scriind. Despre faptul ca planuisem sa ma pensez, sa imi aranjez unghiile si sa ma odihnesc putin nici nu vreau sa amintesc... :))) 

Fug sa termin de scris, poate reusesc sa mai prind cateva ore si pentru casa... :)))

Craciun fericit va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu