joi, 4 decembrie 2014

Laptopuri ieftine

Acum un an si ceva ma tot plangeam pe blog de faptul ca avem in casa un singur calculator, ca suntem nevoiti sa ne impartim timpul pentru ca fiecare membru al familiei sa se poata bucura de internet, sa poata sta pe facebook, sa scrie pe blog sau pur si simplu sa colinde prin magazinele online fara sa fie dat la o parte cand ii era lumea mai draga. Multi cititori imi spuneau pe atunci ca m-as putea uita pe site-urile de profil dupa niste laptopuri ieftine, cu care sa imi pot face treburile pe care bloggingul le implica. Habar nu aveam pe atunci ce pret poate avea un laptop, insa numele imi suna tare pretentios si eu traiam cu convingerea ca un laptop inseamna un produs electronic foarte scump. Nimic mai fals, dupa cum mi s-a dovedit mai tarziu, cand am vazut cum prietenii mei bloggeri isi comandau laptopuri ieftine.


Sincera sa fiu, eu am avut mare noroc ca am participat la concursul organizat de Kadia si ca, nu stiu prin ce minune, am primit de la ea si de la sotul ei un minunat giuvaier, un laptop de care ma servesc de peste un an fara probleme, oriunde si oricand doresc, fara sa mai astept ca sotul sau copilul meu sa isi termine treaba la calculator. Pentru cei care nu sunt la fel de norocosi ca si mine, recomand magazinul online megaelectronice.ro, unde exista la vanzare o multime de laptopuri ieftine, pentru toate gusturile, nevoile si buzunarele. Sa nu imi cereti sa dau detalii tehnice, pentru ca la acest aspect nu ma pricep foarte bine. Tot ceea ce stiu cu certitudine este ca un blogger, de exemplu, nu are nevoie de laptop sofisticat, caci sa scrie articole poate si pe un laptop fara multe dotari. Acelasi lucru pot spune si despre cei care stau pe internet doar pentru a se juca sau a se distra pe facebook sau alte retele de socializare.

Ce sens are sa cumperi un laptop scump, dotat cu tot felul de comenzi, daca stii ca nu vei invata sa le folosesti sau ca nu iti vor folosi la nimic? De ce sa iti irosesti banii aiurea, cand ai putea, la fel de bine, sa iti cumperi un laptop ieftin, iar cu diferenta de bani sa iti oferi o excursie, un obiect de imbracaminte, o masa buna in oras, orice altceva stii ca ti-ar putea aduce un zambet pe chip? Sa va povestesc despre baiatul meu, in cateva cuvinte... Mereu a sustinut ca ii plac mai mult calculatoarele decat laptopurile, probabil din cauza ca el se joaca mult si calculatorul pe care il are este cu adevarat performant. Apoi, aproape din senin, si-a dat seama ca poate gasi pe piata si laptopuri ieftine, ca isi poate comanda unul pentru zilele cand se intalneste in viata reala cu prietenii si merg la munte, la mare, la piscina sau pe unde mai merg ei sa se distreze. Clar in asemenea situatii nu poate cara calculatorul dupa el, asa ca un laptop este absolut necesar oricarui om din generatia tanara.

As vrea sa va intreb daca voi folositi laptopuri sau daca aveti de gand sa va cumparati in viitorul apropiat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu