luni, 21 octombrie 2013

Unde se tin acele de cusut?

De-a lungul vietii, de multe ori mi-am pus aceasta intrebare si de multe ori am incercat cate o metoda noua, in speranta ca imi voi usura munca si voi avea totul pus in ordine. Cand eram eleva in clasele primare,
la ora de lucru manual (care mai tarziu si-a schimbat numele in abilitati practice) mi-am facut o pernita cu agatatoare, speciala pentru a infige acele de cusut in ea.
Dupa cativa ani am renuntat la ea pentru ca imi facuse unchiul meu una mai frumoasa, montata intr-un suport pentru papiotele de ata. Pe aceea am folosit-o cativa ani buni, pana in ziua in care m-am mutat. Atunci s-a pierdut si tare am regretat!
Vreme de si mai multi ani mi-am tinut acele de cusut infipte in papiote sau in hartii groase, alaturi de celelalte instrumente de croitorie. Asa le tin si acum, insa asta se va schimba curand, pentru ca am de gand sa imi fac o noua pernita pentru acele de cusut. Inca nu sunt lamurita pe deplin cum a fost asezata pe borcan, insa voi incerca sa decupez capacul borcanului si sa intind bine marginile pernitei pe gura borcanului. Sper sa imi iasa ca in imaginea gasita pe net.


Un comentariu:

  1. Interesantă ideea! Cred că nu trebuie decupat capacul. Pernița o faci pe un disc din carton sau ceva similar, apoi îl lipești cu un adeziv instant, pe capacul borcanului! Sper să reușești și să ne arăți și nouă rezultatul!

    RăspundețiȘtergere