luni, 21 octombrie 2013

Note la SuperBlog

Nu m-as fi gandit niciodata ca notele luate pana in prezent la competitia SuperBlog ma vor face atat de fericita! Este adevarat, la prima proba as fi putut lua mai mult de 85 de puncte (din 100), daca as fi fost mai
indrazneata. Am incercat sa respect cerintele probei, sa nu ma lungesc prea mult. In plus, se vedea clar ca nu am nici o legatura cu masinile, ceea ce a dus la acesta nota, care nu este totusi foarte rea, dar care m-a coborat mult in clasamentul provizoriu.
A urmat a doua proba, unde am dat frau liber imaginatiei, transformand un banal storcator de fructe intr-un imparat istet. Pentru asta, juriul m-a recompensat cu 98 de puncte, un scor excelent, de care sunt foarte mandra.
Astazi au venit notele la cea de a treia proba, sponsorizata de Farmec. Din nou, nota este buna, 94 de puncte, mai ales ca multi dintre concurenti se tot plang de severitatea juriului, de notele proaste pe care le acorda. Eu cred ca multi nu sunt prea atenti la cerinte si pentru acest lucru sunt taxati. Recitind acum articolul meu, imi dau seama ca l-as fi putut face mult mai bun.
Oricum, regretele sunt tardive, asa ca scriu in continuare si astept urmatoarele note. Pentru unele ma tem, stiind ca nu am crezut in ceea ce scriam si asta ma va trage in jos. Am si cateva articole de care sunt foarte mandra si la care sper sa prind iar punctaj bun. Sa imi tineti pumnii!

5 comentarii:

  1. Na,acum aflu si eu ca au venit notele de la Farmec :D. (Ca mi-a atras atentia titlul postului tau in blogroll-ul cuiva). Dar nici nu ma intereseaza,nici n-am sa ma duc sa ma uit,ca asa mi-am propus deja.O sa continui sa o iau ca pe o joaca,si o sa vad notele la sfarsit- sper sa rezist pana atunci,pana la sfarsit adica- cand o sa pun capac experientei si o s-o pun in beci :D. Deja am vazut ca ma cam ambalasem dupa notele primelor doua probe si mi-am zis de la inceput,de la inscriere,ca daca ajung la momentul cand incep sa ma ambalez,mai bine renunt,ca n-am nevoie de stress inutil.

    Acu n-am nicio treaba,s-o fi pus si proba 11 deja? :D

    Bravo pt punctaj :) Eu n-am regrete,altfel n-as fi putut scrie,nici n-as fi vrut,la oricare din probe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Vienela! Ai toate motivele să fii bucuroasă şi mândră!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur pentru tine! Să mergi cel puțin la fel de bine în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă scuzi, am greșit propria mea adresă de blog, trecându-mă pe adresa securizată!

    RăspundețiȘtergere