joi, 31 octombrie 2013

Schimbari in apartament

Nu stiu cand si in ce fel, dar planuiesc sa fac niste schimbari prin apartament in perioada urmatoare sau cel tarziu in primavara, daca vom fi sanatosi si vom reusi sa adunam niste bani. Nu cer prea multe.
Imi doresc doar niste rafturi in plus, pe care sa imi pot aseza in ordine carti, obiecte dragute la care tin si, pe holul de la baie, un altfel de aranjament pentru cuier si locul unde tinem incaltamintea, toate adaptate casei noastre, bine-nteles.
In mare, ma gandesc la un soi de birou simplu, ca sa nu ne mai aglomeram ca pana acum si nici sa nu imi mai intind prin pat caietele, cand este copilul la birou. Cam asa:


Intr-un colt de sufragerie avem tevile de incalzire care urca spre etajele superioare. Noua nu ne folosesc, deoarece ne-am separat de bloc, insa nici nu le putem cere sa isi ia tevile din casa noastra. Mi-as dori macar sa le acopar, sa nu le mai vad. Visez de mult la niste rafturi care sa mascheze acest urat colt. 


Pentru holul de la baie imi doresc ceva mai simplu si in acelasi timp mai complicat, un loc in care sa pot depozita mici lucrusoare fara sa stric aspectul, fara sa pun dulapuri uriase sau perdele. Cred ca as putea aseza pe trei pereti astfel de rafturi, cuiere si dulapioare, pentru a profita din plin de micutul spatiu de care dispunem.


Cel mai greu lucru pe care il am de facut este sa imi conving baietii ca merita sa investim cativa banuti si putin efort pentru a face ceea ce imi doresc. Sper sa reusesc! :)



Un comentariu:

  1. Îmi place colţarul acela făcut dintr-o uşă tăiată-n două. În schimb nu vad cum o sa mascheze ţevile. Acela e pentru un colţ fără ţevi
    Ideea că sunt foarte simplu de făcut, şi nu ar trebui să coste prea mult.
    Cu doi bărbaţi pe lângă tine se pot face şi acasă, mă rog în faţa blocului! :)

    RăspundețiȘtergere