joi, 15 octombrie 2015

Vrei un voucher de la Decathlon?

Ce poate fi mai frumos toamna decat sa te plimbi prin parc, sa te bucuri de culorile parca vrajite ale acestui anotimp, sa respiri aerul caldut inca, poate sa aduni castane, ghinde, false portocale (acele fructe verzi ce seamana cu mingile de tenis)? Poate doar sa ai norocul de a te plimba prin Parcul Herastrau, Parcul Titan sau Parcul Tineretului in ziua potrivita, adica in data de 17 octombrie 2015, cand trei patrule vor sta vreme de cate trei ore si vor incerca sa discute cu cetatenii intalniti in cale si vor avea grija sa ofere prin tragere la sorti 3 survey-uri. Desigur, vor exista si niste premii pentru norocosii ale caror survey-uri vor fi extrase, constand in cate un voucher la Decathlon. Do The Right Mix Romania sustine aceasta initiativa interesanta, lucru pe care doresc sa il fac si eu din doua motive: in primul rand consider ca ar fi interesant de aflat ce fel de intrebari vor pune patrulele, dar si ce raspunsuri vor da cetatenii (va incurajez sa fiti cat se poate de sinceri, daca ajungeti prin parc si intalniti patrula). In al doilea rand m-as bucura sa aflu ca acest articol va face fericit un cititor de-al meu, daca va avea noroc sa fie extras si sa primeasca un voucher la Decathlon. 


Eu pe data de 17 octombrie voi fi in Bucuresti pentru a lua parte la o lansare de carte, dar nu ma impiedica nimic sa plec de acasa cu cateva ore inainte pentru a avea sansa sa ma plimb prin Parcul Tineretului (aveam vreo 14 ani cand am calcat prima data pe acolo, insotita de o verisoara, si tare mult mi-a placut atmosfera de acolo) si sa intalnesc una dintre patrulele care sigur vor fi acolo intre orele 14.00 - 17.00. Mi-ar placea sa ma numar printre norocosii care vor fi opriti si vor fi intrebati cate ceva. Am o multime de nemultumiri, la fel cum am si lucruri bune de povestit altora, iar o asemenea intalnire mi-ar prinde foarte bine, caci sunt multe de facut in tara asta si consider ca fiecare dintre noi este dator sa contribuie cu putinul sau la mai binele lumii, indiferent daca asta inseamna sa planteze un pom, sa invete ceva pe cineva, sa ridice de jos o hartie sau chiar sa raspunda unor intrebari, mai ales daca acest ultim "efort" poate fi rasplatit cu un voucher bun de utilizat la Decathlon. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu