marți, 21 iulie 2015

Pavaje de toate felurile

Cand vine vorbe despre pavaje, va spun din capul locului ca le prefer pe cele in forma de topor (de fapt, e vorba despre forma lamei de topor). Cand le vad, gandul imi zboara intotdeauna la un evantai frumos colorat, cam cum sunt cele chinezesti pe care le vad in filmele "de epoca" unde doamne gatite stau pe malul unui lac superb, canta cu vocile lor subtirele si isi plimba evantaiul pe la ochi. Eu imi imaginez uneori ca pamantul este chiar una dintre acele doamne si ca pavajele in forma de topos reprezinta evantaiul ce il racoreste in zilele caniculare de vara. Este adevarat ca pe siteul pavconsult.ro exista si pavaje care chiar asa se numesc, evantai, insa ele nu imi transmit ceea ce imi transmite pavajul topor. Si chiar as fi curioasa sa aflu ce fel de pavaje le plac cititorilor mei. In teorie ar trebui sa avem cam aceleasi gusturi, ca doar d-aia ne adunam sub un acoperis, nu? Practic, mi s-a dovedit de multe ori ca am gusturi deosebite de ale majoritatii, ca unora li se pare ca sunt ciudata, dar tocmai ciudatenia mea ii atrage. 



In timp ce scriam randurile de mai sus mi-am dat seama ca mai exista un motiv pentru care imi plac atat de mult aceste pavaje in forma de topor. Cand sunt intinse pe pamant, imi amintesc de asfaltul de altadata, cel care a fost facut dupa un sistem inventat de inginerul scotian McAdam undeva in secolul XIX si care ii poarta numele desi, din cate am inteles citind pe net, nu mai exista mari legaturi intre ceea ce a gandit inginerul respectiv si ceea ce am prins eu in copilarie pe stradutele laturalnice din orasul meu. Dar gusturile nu se discuta, nu? Am mai vazut pe acel site niste pavaje interesante, pavaje ce poarta numele Orient. Pe mine, in nebunia mea de artist ratat, ma duc cu gandul la niste biscuiti dulci, parfumati, turnati intr-o forma eleganta si atragatoare. Aviz doamnelor care doresc sa isi paveze curtea si nu se pot decide de model de pavaje sa aleaga. :) Cei care aleg sa isi comande pavaje de la pavconsult.ro vor fi uimiti sa vada ca preturile sunt bune (mai ales ca mie mi-a atras atentia un lucru straniu: pavaje cafenii mai ieftine decat pavaje albastre - dar nu va luati dupa ideile mele, eu sunt oricum o ciudata). Tot acolo puteti gasi dale, borduri si tot ce trebuie pentru placari cu piatra. Ceea ce mi se pare cel mai frumos si mai avantajos este ca pavconsult.ro chiar isi respecta numele si clientii: veti gasi o multime de informatii legate de pavaje, de tot ceea ce infrumuseteaza o curte. Iata si cateva idei pentru cei interesati...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu