marți, 14 iulie 2015

O noua prietenie pe facebook

De cele mai multe ori, prieteniile de pe facebook incep simplu. Cineva imi cere prietenia, eu verific sa fie cat de cat ok contul, apoi accept. De cele mai multe ori aici se si termina prietenia, chiar inainte de a incepe. Omul nu da un like, nu lasa un comentariu, iar eu procedez la fel, caci fb nu arata tot ce posteaza lumea, iar eu nu am timp sa urmaresc 1400 de persoane. Astazi am trait o noua experienta. Cineva mi-a cerut prietenia. Nu mi-am putut da seama daca e fata sau baiat, pentru ca isi facuse cont de tip modern, de genul x si y. In fine, profilul parea ok, asa ca am acceptat. A intrat, m-a salutat, s-a prezentat "regulamentar" si m-a intrebat daca deranjeaza. Stiam ca tipul acesta de abordare duce de obicei la block si cateva injuraturi, dar am intrat in joc. Daca nu ma inviti la film si nu ma suni, nu deranjezi, i-am spus. Nu, in alta parte as fi vrut sa te invit, a venit imediat raspunsul baiatului (da, intre timp afasem ca e vorba despre un baiat). Hopa, lasa-l incet sa isi da imediat arama pe fata, mi-am spus in gand. Unde vrei sa ma inviti? am tastat rapid, deja enervata. Nici intr-o mie de ani nu m-as fi gandit ca voi primi un asemenea raspuns:
la un adapost cu catei abandonati!

Am fost la un pas de a cadea din fotoliu din cauza surprizei. De-a lungul celor aproape 45 de ani de viata barbatii m-au invitat in cele mai ciudate sau "normale" locuri, insa pana acum nu mi s-a intamplat sa fiu invitata la un adapost de catei. Este de nepretuit acest baiat, nu credeti? :))) Din cate sustine el, nici macar nu a fost atras de faptul ca dau destul de des share postarilor referitoare la cazuri de animale abandonate, ranite sau fara stapan dintotdeauna. Spune ca i-a atras atentia numele meu, nimic altceva. Inca ma distrez gandindu-ma la aceasta intamplare... :))) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu