marți, 29 aprilie 2014

Vreau mobilier de gradina

La tara, la soacra mea, avem o curte lunga, frumoasa, mereu verde, cu o bolta bine ingrijita, unde mi-as dori sa putem sta vara la umbra, sa bem un suc natural de zmeura si sa vorbim, cand se aduna intreaga familie,
cand carnea sfaraie pe gratar si muzica ii face pe cei mici sa topaie in jurul nostru fericiti. Deocamdata nu prea putem, pentru ca nu avem pe ce sa ne asezam. 

Are soacra mea o masa veche, cu un picior ”fals”, ce o face sa se legene la cea mai mica atingere, iar pe mine si pe cumnata mea ne face sa ne repezim la pahare si la farfurii, de teama ca se vor transforma in cioburi. Scaunele sunt de sapte feluri, dar nici unul destul de solid pentru a ne sustine si a ne face sa ne simtim in siguranta. Tocmai din acest motiv, am planuit sa ne cumparam mobilier de gradina.

Si pentru ca optiunile sunt aproape nelimitate, cel mai greu lucru ni s-a parut alegerea celui mai potrivit mobilier de gradina, cel care sa poata satisface nevoile unei familii numeroase, care include, printre altii, doi copii zburdalnici si un barbat cu o pareza enervanta. Dupa indelungi cautari pe internet, dupa multe discutii in contradictoriu cu soacra, sotul, cumnata, aproape ca am reusit sa ajungem la un numitor comun. 

Unii dintre noi doreau o masa lunga, simpla, si scaune la fel de simple, altii (inclusiv eu) visau la o masa facuta din jumatati de busteni, cu bancute acelasi model. Pana la urma, tot cercetand site-ul barelly.ro, am facut o descoperire epocala, care ne va schimba vacantele de vara. Vrem un foisor in curte, cu mobilier de gradina avand mese dispuse intr-un mod interesant, unde ne vom putea adaposti de soare, de ploaie, de orice ar dori natura sa trimita, unde vom putea sta pana tarziu in noapte la povesti si spre care vecinii vor privi invidiosi. 

Mobilier Gradina barelly.ro

Foisorul, fiind in forma de hexagon, imediat mi-a dat ideea de a-i invata pe copii despre fagurele perfect creat de catre albine, deci chiar inainte de a avea asa ceva in curtea soacrei mele, acest mobilier mi-a fost util. Abia astept sa il comand, sa il vad in curte, sa fac poze si sa le postez pe blog, pentru ca toata lumea sa vada si sa inteleaga cat de mult conteaza sa ai ceea ce iti place in curte. Pana atunci, va las sa cititi un articol interesant, gasit pe wikipedia, despre cum niste piese bune de mobilier pot schimba aspectul unei case sau al unei curti. http://ro.wikipedia.org/wiki/Mobilier

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu