vineri, 22 noiembrie 2013

Reduceri la imbracaminte online

Pana acum un an sau doi, sa cumpar ceva online mi se parea o nebunie. Eram de moda veche, invatata sa colind prin tot orasul pentru fiecare obiect de care as fi avut nevoie.
Ma temeam de orice, faceam scenarii nebunesti, evitand pe cat posibil sa ajung la asa ceva. Apoi mi-a facut cu ochiul o carte pe care nu o gaseam prin librarii. Pentru ca o doream cu orice pret, am comandat-o de pe internet, dintr-o librarie. A ajuns la mine rapid si in buna stare, iar asta mi-a dat increderea necesara, impulsul, ca sa spun asa.

Au urmat alte carti, bijuterii de tot felul si chiar o baterie pentru aparatul foto. Vazand ca toate tranzactiile se desfasoara exact cum imi doream, ca totul ajunge la mine intact si in timp record, am prins tot mai mult curaj si am trecut la nivelul urmator. Mi-am comandat cateva bluzite, o rochie, un trening si blugi. Nu, nu toate o data, ci pe rand, atunci cand gaseam reduceri imbracaminte online. Pentru ca da, acesta este farmecul cumparaturilor facute pe internet. 

Daca esti atent si prezent zilnic in online, asa cum sunt eu de cand am blogurile, mai mereu ai sansa de a gasi produsul care iti place la reducere sau poti gasi un alt produs, la care nici nu te-ai fi gandit si care iti atrage privirile fara sa iti dai seama. De exemplu, saptamana trecuta imi cautam o pereche de pantaloni pe site-ul meu preferat (vezi linkul de mai sus) si am dat din intamplare peste jacheta Zefir, care m-a facut sa spun ca renunt la orice, pana si la tigari, numai sa o cumpar pana cand nu mi-o ia alta inainte. Umeri inveliti, fermoar, mulata in talie, scurta, pentru a permite formelor sa iasa in evidenta, este exact pe placul meu.

I-am auzit pe multi spunand ca nu isi cumpara haine online de teama ca nu li se vor potrivi. Este o atitudine gresita, cred eu. Pe site exista intotdeauna detalii despre fiecare produs in parte. Marime, pret, culoare, forma, cam tot ce ar putea interesa un potential client, ca sa nu mai vorbim despre fotografiile care spun uneori mai mult  decat toate cuvintele. Orice om care isi cumpara des haine stie de la prima privire ce i se potriveste, simte daca imbracamintea aleasa ii va veni bine sau nu. Este ca un al saselea simt, de care eu ascult intotdeauna fara frica.

Am invatat sa nu ma mai tem, sa comand cu incredere de pe internet imbracaminte, iar asta ma scuteste de multe drumuri prin oras, de aglomeratia din magazine si imi lasa timp pentru alte activitati. Voi faceti cumparaturi online?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu