marți, 26 noiembrie 2013

Lucruri noi din lucruri vechi

Cu stupoare am descoperit, in timp ce faceam putina ordine prin sifonier, ca multe dintre hainele mele sunt atat de largi, incat ar incapea fara probleme inca o fata ca mine in ele.
Nu stiu cum de am reusit aceasta performanta, nu inteleg ce a fost in capul meu cand am cumparat haine atat de largi si nu stiu cum se face de am slabit cateva kilograme in doua luni, din cauza stresului provocat de competitia superblog.

Cert este ca toate hainele mele stau astazi pe mine ca pe gard, iar eu nu ma indur sa renunt la ele, mai ales ca cele mai multe sunt in stare buna. Astept sa termin curatenia generala pe care am inceput-o si, intre doua articole scrise pe bloguri vreau sa imi dedic timpul liber aranjarii hainelor vechi. Merita si ele o improspatare, nu? Vreau in primul rand sa le micsorez putin in talie, sa imi scoata in evidenta abdomenul plat (pentru care nu fac nici un efort sa arate asa). Cele care, din cauza ca sunt din materiale care se intind la spalat, au manecile prea lungi, le voi transforma incretind putin pe umar, in asa fel incat sa nu imi atarne manecile prea tare.

Acolo unde va fi cazul si pentru a da un plus de valoare bluzelor, voi adauga cate un nasturel dragut, cate o bucatica de lantic sau cateva margele, orice voi considera potrivit pentru a schimba putin aspectul hainelor si a le face sa para noi si elegante. Asadar, zilele astea voi fi, pe langa mare gospodina, si pui de croitoreasa, mai ales ca am zarit si printre hainele baietilor mei diverse obiecte descusute, fara nasturi sau cu fermoarul stricat. Daca reusesc sa le pun la punct le pozez si vi le arat. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu