luni, 18 noiembrie 2013

Auto-hak

Am nevoie neaparat de un carlig logan si am tot cautat sa iau de prin piata. Toate atelierele care vand asa ceva nu au carlig auto pentru masina mea. Nu vreau sa improvizez si sa pun un carlig auto care nu merge la loganul meu. Am gasit recent un carlig logan Auto Hak pe acest site unde sunt sute de modele de carlige in functie de modelele de masini. Cred ca este raiul carligelor auto aici. E imposibil sa nu gasesti carlig pentru masina ta daca intri aici. Si eu am vazut un carlig special pentru logan pe care o sa mi-l comand. Imi place ca au preturi foarte mici. Daca mergeam la reprezentanta dadeam o poala de bani. Daca ai si tu nevoie de un carlig auto atunci intra pe pagina la Auto Hak si verifica modelele compatibile pentru masina ta. Aici gasesti tot ce ai nevoie de la Dacie pana la ultimele masini de fita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu