miercuri, 27 martie 2013

S-a incheiat campania vALLuntar

S-a incheiat campania vALLuntar. Mi-a facut o placere deosebita sa particip, alaturi de ceilalti bloggeri, scriind recenziile cartilor primite de la editura ALL. Nu am reusit sa vorbesc decat despre patru dintre cartile editurii, dar sunt multumita
de comentariile primite. Ma bucur ca nu au fost doar comentarii sterpe sau elogioase, ma bucur ca cititorii mei sunt oameni sinceri, care au avut curajul sa isi spuna parerea, pentru ca asa vor vedea si cei de la editura ce gandeste "piata".
Am reusit sa adun mai mult de 14 copacei pentru paduricea bloggerilor, copacei ce vor fi plantati sambata, 6 aprilie 2013, incepand cu ora 9,00, la Snagov, de catre voluntari si echipa editurii ALL.
Per total, pentru aceasta campanie au fost citite 522 de carti, s-au primit 10607 comentarii si vor fi plantati 632 de copaci.
Felicitari tuturor! Multumiri editurii ALL! Daca sunteti interesati sa luati parte la plantarea puietilor de stejar rosu, gasiti detalii pe blogul editurii ALL.

2 comentarii:

  1. Felicitari si tie. Ai depus un mare efort in aceasta campanie si nu sunt numai patru copacei.
    Felicitari si editurii ALL.
    Daca ar exista mai multe asemenea initiative nu cred ca cineva ar avea de pierdut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E clar ca trebuie sa dorm mai mult. Nu stiu ce m-as face fara tine, Radu. Am modificat acum. Merci mult. :))

      Ștergere